Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Numizmatika yra monetų, banknotų bei medalių kolekcionavimas. O taip pat – mokslas, tiriantis monetas, jų atsiradimą, jų kaldinimo istoriją, su monetų gamyba susijusius technologinius dalykus.  Numizmatikos objektais vadinami visi į UAB „Monetų namai“ kolekcionavimo pasiūlymą įtraukti gaminiai, taigi ir kolekcijų monetos, ir proginiai atminimo medaliai.

Pagrindinis monetai būdingas bruožas yra jos nominalas. Moneta gali būti apyvartinė, t. y., teisėta mokėjimo priemonė. UAB „Monetų namai“ parduoda ir progines monetas, skirtas įamžinti svarbiai progai. Proginis atminimo medalis yra svarbaus asmens arba įvykio įamžinimo forma ir nėra mokėjimo forma –  jį gali išleisti bet kuri institucija ar privatus asmuo.

Kolekcija – tai monetų arba medalių rinkinys, sudarytas iš tam tikro skaičiaus gaminių. Atvira kolekcija – kolekcija, kurios monetų ar medalių skaičius nėra nenustatytas. Uždara kolekcija – kolekcija, kurią sudaro ribotas monetų ar medalių skaičius. Užsisakius pirmąją kolekcijos monetą arba medalį, į Jūsų pašto dėžutę kiekvieną mėnesį atkeliaus nauja kolekcijos moneta arba medalis.

Visi asmenys, užsisakantys siūlomą gaminį, tampa UAB „Monetų namai“ klientais.   Jeigu Jūs susidomėjote UAB „Monetų namai“ siūlomais gaminiais ir Jums niekada neteko matyti spaudoje pateikiamų pasiūlymų, Jūs gali bet kada paskambinti Užsakymų linijos numeriu 8 5 274 20 27 (kasdien nuo 08:00 iki 20:00 val.).       

UAB „Monetų namai“ siūlo ir kolekcijas, ir pavienius numizmatikos gaminius. Mūsų pasiūlymuose visada pateikiamas išsamus gaminio aprašymas ir nurodomos užsakymo sąlygos. Jūs galite atsisakyti kolekcionuoti bet kuriuo metu. Užsisakę pirmąją monetą, neįsipareigojate toliau rinkti visos kolekcijos. Pradėję rinkti pasirinktą kolekciją, jos monetas ar medalius gausite kas mėnesį. Jei siunta neatitiks Jūsų lūkesčių, galėsite ją grąžinti per 15 dienų. Jeigu nebenorėsite, kad Jums būtų siunčiami kiti kolekcijos elementai, apie tai visada galite pranešti Klientų aptarnavimo skyriui numeriu 8 5 274 20 27 (kasdien nuo 08:00 iki 20:00 val.), laišku arba el. paštu info@monetunamai.lt.      

Kolekciją galima papildyti, jei nėra pasibaigęs tiražas ir UAB „Monetų namai“ siūlo jų įsigyti. Jei norite sužinoti, ar dar galima įsigyti gaminį, kurį praradote, kreipkitės į UAB „Monetų namai“ Klientų aptarnavimo skyrių telefonu  8 5 274 20 27 (kasdien nuo 08:00 iki 20:00 val.) arba rašykite el. paštu, adresu info@monetunamai.lt.

Jeigu nebenorėsite, kad Jums būtų siunčiami kolekcijos elementai, apie tai visada galite pranešti Klientų aptarnavimo skyriui numeriu 8 5 274 20 27 (kasdien nuo 08:00 iki 20:00 val.), laišku arba el. paštu info@monetunamai.lt. Gali atsitikti taip, kad Jūs atsisakėte rinkti kolekciją, tačiau suplanuota siunta Jums jau išsiųsta. Tuomet Jūs gausite ją jau po pranešimo apie tai, kad atsisakėte toliau rinkti kolekciją. Tokiu atveju gaminį reikia grąžinti per 15 dienų nuo siuntos gavimo dienos.   

Kiekvieną gaminį, kurį Jūs užsisakėte iš UAB „Monetų namai“ pasiūlymo, galima grąžinti, jeigu jis neatitiko Jūsų lūkesčių. Gaminį su originalia kapsule galima gražinti per 15 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Siuntą atsiųskite UAB „Monetų namai“, Lvovo g. 25, LT-09320, Vilnius.  Jei Jūs jau sumokėjote už savo užsakytą medalį ar monetą, prie grąžinimo siuntos būtina pridėti ir prašymą grąžinti pinigus. Prašyme turite būti nurodytas Jūsų vardas, pavardė, kliento numeris, banko sąskaitos, į kurią grąžinsime pinigus, numeris bei priežastis, kodėl norite grąžinti nepatikusį gaminį.   Siuntos grąžinimo išlaidas privalote padengti Jūs.  

Jeigu atsiųstas gaminys neatitiks Jūsų lūkesčių, jį galėsite grąžinti per 15 dienų nuo siuntos gavimo dienos.   Siuntą atsiųskite UAB „Monetų namai“, Lvovo g. 25, LT-09320, Vilnius.   Siuntos grąžinimo išlaidas privalote padengti Jūs.       

Jeigu Jūsų gauta siunta pažeista, pavyzdžiui, joje trūksta autentiškumą garantuojančio sertifikato ar pažeista apsauginė kapsulė, apie tai praneškite Klientų aptarnavimo skyriui telefonu 8 5 274 20 27 (kasdien nuo 08:00 iki 20:00 val.). Pažeistą kapsulę nemokamai pakeisime nauja bei išsiųsime trūkstamas siuntos dalis. Visus  žingsnius Jums telefonu nurodys konsultantas.